سبک یادگیری و فرایند نوشتار در فضای الکترونیک ترکیبی: با تاکید بر رفتارهای اصلاح، تعویض وتوقف

زهره گونی بند شوشتری؛ علیرضا جلیلی فر؛ زهرا احمدپورکاسگری

دوره 5، شماره 1 ، تیر 1395، ، صفحه 82-51

https://doi.org/10.22054/ilt.2016.7726

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه سبک­های یادگیری و رفتارهای نوشتاری زبان آموزان انگلیسی در محیط آموزشی تلفیقی انجام شده است. همچنین هدف از شناسایی انواع سبک یادگیری بهترین پیش بینی رفتارهای نوشتاری است. ابتدا سبک­های یادگیری ترجیح داده شده شرکت­کنندگان از طریق پرسشنامه سبک یادگیری کلب (Kolb، 1984) شناسایی شدند. سپس داده های مرتبط به ...  بیشتر